خدمات مشتریان
ضمانت اصالت کالا
فروشگاه shoponline با هدف فراهم کردن بستری برای عرضه ساعت مچی های اورجینال از برند های معتبر، فعالیت خود را آغاز کرد تضمین اصالت کالاهای موجود در این فروشگاه جز اصول پایه ای می باشد. به همین دلیل مجموعه shoponline تضمین می کند که تمامی ساعت ها اورجینال بوده و با گارانتی شرکتی عرضه می شود.
در فروشگاه shoponline به هیچ عنوان ساعت های غیر اصلی به فروش نمی رسد، مشتریان عزیز میتوانند به خیال راحت که کالای اورجینال و با گارانتی اصلی تحویل می گیرند خرید خود را ثبت کنند.
شرایط ارسال
shoponline با شرایط ارسال سریع و مطمئن، تجربه خرید لذتبخش را برای شما فراهم میآورد. برای بهبود خدمات ارسال، تمام سفارشات با مبلغ ۳۵.۰۰۰ تومان ارسال خواهد شد.
تمامی سفارش های شهر تهران کمتر از 24 ساعت پردازش و به دست مشتری می رسد و شهرستان ها از طریق تیپاکس و در صورت نبود تیپاکس در شهر مشتری با پست پیشتاز ارسال خواهد شد.
سفارشات تهران قبل از ارسال با مشتری هماهنگی های لازم برای ارسال و ساعت تحویل انجام خواهد شد.
سفارشات شهرستان بعد از تحویل به اداره پست و تیپاکس کد رهگیری دریافت شده از شرکت ارسال کننده برای مشتری ارسال خواهد شد.
شرایط پرداخت
پرداخت از طریق درگاه بانکی
تمامی کاربران می توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. در این روش پرداختی سفارش های تهران در کمتر از 24 ساعت و سفارشتان شهرستان 2 تا 3 روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.
خدمات پس از فروش و رویه ی بازگشت کالا
اگر کالای خریداری شده مشکل فنی داشته باشد.
- در این صورت باید حداکثر تا 48 ساعت با کارشناسان shoponline اطلاع دهید تا برسی های لازم به عمل آید.
- پیگیری مواردی که 48 ساعت از تحویل آن ها گذشته باشد امکان ندارد.
- برای بازگشت کالا جعبه و پاکت به همراه کارت گارانتی به صورت سالم باید به shoponline بازگردانده شود.
اگر کالای خریداری شده مشکل فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
- در این صورت موضوع را ظرف 24 ساعت با کارشناسان shoponline اطلاع دهید تا برسی های لازم به عمل آید.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با وب سایت مغایرت داشته باشد.
- در این صورت موضوع را ظرف 24 ساعت با کارشناسان shoponline اطلاع دهید تا برسی های لازم به عمل آید.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
- در این صورت باید هرچه سریع تر قبل از ارسال مشتری به کارشناسان shoponline اطلاع دهد.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، به دلیل رعایت حقوق کلیه مصرف کنندگان عزیز و قوانین و مقررات صنفی، امکان مرجوع کالا به هیچ وجه وجود ندارد.